TriVia

Unieke verhalen vertellen

Zestien nieuwe websites

Websites zijn voor basisscholen hét visitekaartje in de buurt. Het is de kans om de sterke kanten te belichten en goed in te spelen op de vragen van oriënterende ouders.

TriVia is een vereniging van 15 christelijke basisscholen in de Alblasserwaard, de Vijfheerenlanden en de Lopikerwaard. De vereniging en haar scholen zijn door de ontwikkeling van eigentijdse websites breder zichtbaar, ieder vanuit een uniek verhaal.

Schermafbeelding 2022-03-17 om 21.39.56

Uniform, maar toch uniek

De websites van de scholen zijn eerder door diverse leveranciers ontwikkeld waardoor de uniformiteit ontbrak. Daar is nu eenheid in aangebracht.

Ondanks dat we één webontwerp gebruiken, is toch iedere basisschool uniek. Door het schoollogo en de kleuren door te voeren op het webontwerp krijgt iedere website een andere uitstraling.

Wervend werken-bij

Het doel van de TriVia-website is het werven. We hebben de website ingericht op werkzoekenden met pagina's die overtuigen zoals:

  • TriVia als werkgever
  • Jouw loopbaan
  • Wat onze collega's zeggen

Als vanzelfsprekend met een vacatureoverzicht met filters op functie en werktijdfactor, een online sollicitatiemodule en een vacature-alert.

Schermafbeelding 2022-03-18 C om 08.34.28

Aansprekende content

We helpen met een aansprekend verhaal en de juiste 'tone of voice' de zichtbaarheid te vergroten. Ook op het gebied van leerling- en personeelswerving.

PRIMAIR heeft voor alle scholen en de werken-bij-website de pakkende webteksten geschreven. Ook zijn de vacatureteksten herschreven vanuit de kracht van de school en de sfeer in het team.

Koersplantraject

De ontwikkeling van een meerjarenbeleidsplan is een mooi proces.

Adviseur Caroline van Amerongen begeleidt TriVia in het koersplantraject. Van gesprekken met belanghebbenden tot het formuleren van de ambities.

Bekijk meer van ons werk

Naar portfolio